Over ons
ONS
Wie zijn wij?
Brainfreez is een reclamebureau en tevens familiebedrijf. Het bedrijf is opgericht in 2021 door Lars en Bas Deden. Lars heeft een opleiding als Mediamaker afgerond aan het Mediacollege Amsterdam en is een expert op het gebied van Grafisch vormgeving. Bas heeft diverse commerciële functies, op zowel middelmanagement als directieniveau, bekleed in de FMCG en de OOH markt. Bas stond onder andere aan de wieg van het Ditjes en Datjes magazine van Dirk van den Broek, hij was de pionier die productplacement met JP Chenet wijnen regelde bij Goede Tijden, Slechte Tijden en ontwikkelde de eerste wijnen in PET-flessen bij Les Grands Chais de France. Ook ontwierp hij merken zoals EMMA’s Hemelse Likeur en JORDAANTJE.
Brainfreez helpt haar klanten bij alle mogelijke facetten om hun merk te bouwen en/of ontwikkelen. Brainfreez houdt zich bezig met het ontwerpen, ontwikkelen, reflowering, uitbreiden, positioneren en opbouwen van merken. Zij ontwerpen logo’s, stijlboeken en maken websites maar ook online marketing plannen worden ontwikkeld en uitgewerkt. Door nauw samen te werken met haar klanten, de beste freelancers en gespecialiseerde partnerbedrijven is er op alle terreinen expertise in huis om de meest succesvolle merken en designs te creëren. Brainfreez doet dit zowel voor ZZP’ers,het MKB als multinationals.
ONS
Wie zijn wij?
Brainfreez is een reclamebureau en tevens familiebedrijf. Het bedrijf is opgericht in 2021 door Lars en Bas Deden. Lars heeft een opleiding als Mediamaker afgerond aan het Mediacollege Amsterdam en is een expert op het gebied van Grafisch vormgeving. Bas heeft diverse commerciële functies, op zowel middelmanagement als directieniveau, bekleed in de FMCG en de OOH markt. Bas stond onder andere aan de wieg van het Ditjes en Datjes magazine van Dirk van den Broek, hij was de pionier die productplacement met JP Chenet wijnen regelde bij Goede Tijden, Slechte Tijden en ontwikkelde de eerste wijnen in PET-flessen bij Les Grands Chais de France. Ook ontwierp hij merken zoals EMMA’s Hemelse Likeur en JORDAANTJE.
Brainfreez helpt haar klanten bij alle mogelijke facetten om hun merk te bouwen en/of ontwikkelen. Brainfreez houdt zich bezig met het ontwerpen, ontwikkelen, reflowering, uitbreiden, positioneren en opbouwen van merken. Zij ontwerpen logo’s, stijlboeken en maken websites maar ook online marketing plannen worden ontwikkeld en uitgewerkt. Door nauw samen te werken met haar klanten, de beste freelancers en gespecialiseerde partnerbedrijven is er op alle terreinen expertise in huis om de meest succesvolle merken en designs te creëren. Brainfreez doet dit zowel voor ZZP’ers,het MKB als multinationals.
Visie
Onze droom is dat Brainfreez met haar handelspartners merken heeft ontwikkeld die niet alleen bijdragen aan de winstgevendheid en het rendement van hun onderneming. Maar dat het ook relevante en duurzame merken zijn die voorop lopen in hun categorie. Merken die ertoe doen en je raken in je hart. Dat Brainfreez, in de toekomst, als bureau net zo relevant is als de merken die zij vertegenwoordigd.
KERNWAARDEN
Wat zijn we nog meer?
KERNWAARDEN
Wat zijn we nog meer?
Straight
Meer info
Wij zijn altijd eerlijk over wat wij vinden en kunnen. We doen wat we kunnen en wat we doen kunnen we. Geen onhaalbare beloften maar tastbare resultaten. Wat we beloven doen we en een afspraak is een afspraak.
Perfection
Meer Info
Wil je de beste, betrouwbaarste en meest succesvolle merken ontwikkelen dan valt of staat alles bij perfectie. In het licht van de opdracht verzorgen wij alles tot in de puntjes. Net zo lang tot onze opdrachtgever tevreden is.
Innovation
Meer info
Met de beschikking over de modernste technologieën en meest actuele data zijn we in staat om vooruitstrevende, unieke en innovatieve merken te ontwikkelen. Ons out-of-the-box denken zorgt voor creatieve en onverwachte invalshoeken.
Loyalty
Meer info
Wij zijn trouw aan onze klanten, medewerkers, partners, freelancers en onszelf. We leggen een uiterst commitment aan de dag. Omdat we geloven dat je alleen dan als merk of bedrijf sustainable bent en kan blijven.
Professioneel
Meer Info
Wij stellen ons altijd professioneel op en zien de klant als koning. Feedback ontvangen wij graag. Wij stellen ons vakkundig op en baseren onze adviezen en argumenten op basis van research en feiten.
Informeel
Meer info
Omdat wij samenwerken met onze klant en deze als onderdeel van het team
zien, benaderen we de klant informeel. Ook in de omgang zal een open, gelijkwaardige en
gemoedelijke grondhouding gebruikelijk zijn.
Oplossingsgericht
Meer info
In geval van problemen zullen wij altijd proberen een oplossing aan te dragen. Wanneer we deze niet meteen hebben zullen we onderzoek doen en eventueel expertise inwinnen.
VACATURES
Bij Brainfreez zijn we altijd op zoek naar goede en gedreven medewerkers. Denk jij een bijdrage te kunnen leveren op één van de terreinen waarop wij actief zijn. Stuur ons dan gerust een mail met je CV. Je krijgt vanzelfsprekend een reactie van ons.
REFERENTIES
Wat zeggen onze klanten?
Brainfreez hartelijk dank voor de plezierige samenwerking. Zeer tevreden met de logo’s. Blij dat jullie zijn gekomen met deze tip. De site is ook geheel naar wens. en ja! De boekingen komen binnen
Mijn gedateerde website kon wel een opfrisbeurt gebruiken. Ik ben erg trots op het eindresultaat.
Bedankt voor jullie (engelen)geduld, meedenken en creatieve input!